MU ONLINE
Üye değilseniz sizi de MU ONLINE ın büyük TÜRK birlikteliğine davet ediyoruz. Oyun dan alacağınız tadı daha da büyütmek için yeni dostluklar kurabilirsiniz. Forumda acemi arkadaşlardan orta seviye ve uzman oyuncuların sorunlarına kadar kafanıza takılan bir çok soruya cevap bulabilirsiniz. İyi Eğlenceler Dileriz...

MU ONLINE

Mu Online hakkında herşeyi bu forumda bulacaksınız.
 
AnasayfaAnasayfa  Kayıt OlKayıt Ol  Giriş yap  
Tüm WEBZEN server oyuncularına duyuru !!! WEBZEN serverlarında şu anda AFK kalanları oyun içinden BAN lıyorlar söylentisi dolaşmakta. Ortada net bir şey olmazasa da ateş olmayan yerden duman çıkmaz diyerek sizlere bu konuda dikkatli olmanız konusunda uyarıyoruz.
Aramızda bir köstebek ( hain ) var! DİKKAT !!! Bu hain kişinin belirgin olarak yaptığı rahatsızlık, guild içerisindeki arkadaşlardan, item isteyip, itemlarını çalmak üzerinedir. Bunu şu şekilde gerçekleştiriyor; Sizin sevip saydığınız bir arkadaşınızın ve ya abinizin oyundaki nick name ina yakın bir nick name li char açıp sizden item istiyor. Hemen getirecem ve ya basacam verecem ve ya satıp sana daha iyisini getirecem gibi sözlerle TÜRK arkadaşlarını kandırıyor. En son görüldüğü char isimleri Homeros12, Mehmedi26 dır. Size bu konuda dikkat etmenizi önerir, sadece tanıdığınız charlardan item alışverişi yapmanızı önemle rica ederiz. Bu benim yeni charım deyip gelen kişilere 2. kez düşünmeden lütfen item vermeyin. Öyle birşey gelirse başınıza benim tanıdığım char ile gel öyle verebilirim deyip geçin. Bilgilerinize... MUONLINE FORUM YÖNETİCİLERİ
Giriş yap
Kullanıcı Adı:
Şifre:
Beni hatırla: 
:: Şifremi unuttum
Kimler hatta?
Toplam 1 kullanıcı online :: 0 Kayıtlı, 0 Gizli ve 1 Misafir

Yok

Sitede bugüne kadar en çok 213 kişi Salı Ağus. 01, 2017 10:54 am tarihinde online oldu.
En son konular
» 2 Dynamic Server ile DigmuOnline Season 8 EP 3 Sizlerle.
Perş. Şub. 02, 2017 6:21 pm tarafından digmu

» Kimse varmı ?
Cuma Kas. 20, 2015 11:15 am tarafından Neqative-X

» Oyunda özlediğiniz arkadaşlarınız?
Cuma Nis. 17, 2015 10:00 pm tarafından dedetorun

» helheim
Perş. Eyl. 25, 2014 4:51 pm tarafından ultraking07

» Guild Alliance Nasıl Bozulur
C.tesi Mayıs 10, 2014 9:01 pm tarafından mesuttkgz

» x99999999999 ArenaMu Season4 1.06A x999999999999
Paz Nis. 06, 2014 6:14 pm tarafından blecart

» MUONLINE TURKEY+MUOLYMPOS 97D HARD SERVER 50 EXP
Salı Nis. 01, 2014 11:38 pm tarafından borali

» Satılık Mu Online Account
Perş. Kas. 28, 2013 3:26 am tarafından emresahin

» VRATZA MU ONLİNE
C.tesi Ekim 05, 2013 6:53 pm tarafından hamanoras

En iyi yollayıcılar
Homeros
 
Alfaqu
 
Kanuni
 
Nova_SM
 
CABBAR
 
King5106
 
BİLGE
 
Neqative-X
 
ExeLanSs
 
Alsancak
 
Arama
 
 

Sonuç :
 
Rechercher çıkıntı araştırma
Anket
Forumu yeterli buluyor musunuz?
Çok faydalı oluyor
73%
 73% [ 46 ]
Az faydalı oluyor
13%
 13% [ 8 ]
Pek faydalı olmuyor
14%
 14% [ 9 ]
Toplam Oylar : 63
Webzen 1 haziranda oyunu devir alıyor.
Sezon 4 hakkında bilgi edinildikçe foruma girilecektir. Sizlerde edindiğiniz sezon 4 ile ilgili bilgileri ve yenilikleri bizlerle paylaşın 100 forum başarı puanı kazanın.
Istatistikler
Toplam 588 kayıtlı kullanıcımız var
Son kaydolan kullanıcımız: nukert

Kullanıcılarımız toplam 3620 mesaj attılar bunda 838 konu
Anahtar-kelime

Paylaş | 
 

 Arkadaşlar bir ricam olacak

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
Alfaqu
Administrator
Administrator
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 441
Nereden : Mabet ~ istanbul ~ Turkiye
İtibar : 10
Başarı Puanı : 832
Kayıt tarihi : 17/02/08

MesajKonu: Arkadaşlar bir ricam olacak   C.tesi Haz. 21, 2008 12:24 am

Arkadaşlar bir ricam olacak gerçi MU online ile alakalı değil ama bana çok gerekiyor..

kısa açıklama :
Darkthrone (karanlık taht) adlı oyunda bir acc ile Türklerin gücünü temsil etmeye çalışıyorum
gerçi tek acc ile çok iyi organize olmuş hırvat, romanya, polonya ve malezyalılar arasında çok zor oluyor.. (hatta olmadığı için bir acc daha açtim ama yardımcı olmadı)

Sizden ricam şudurki :
size verdiğim link'e tıklayınız ====>>>
[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

link bana ait olup Darkthrone acc'umun 1 asker kazanmasına yardımcı oluyor..
ne yazıkki son saldirida ki kaybım 44 binden fazla (25 kişinin aynı anda saldırısına uğradım herbiri 5 defa saldırdı ve 1 er defada ajanları ile suikast yaptı Sad gerçi gücümün %50 sini kaybetmeme rağmen heririne 5'er saldiri ile cevap verdim
ama onlar karlı çıktı zira ben herbirinden belli oranda adam öldürebildimki benim kaybıma oranla çok az ve zarar kişilere dağılmış durumda )

~ şimdi toparlanmak için yardımınız gerekiyor.
~ link'e tıklayıp çift olan kelimeyi bilirseniz sadece 1 asker kazanabiliyorum
~ link'e tıklar ve askeri kazandırdıktan sonra oyuna üye olursanız 10.000 gold ve 10 asker kazanabiliyorum.. (üyelik kolaydır, üye olursanız oynamak zorunda değilsiniz)

Yapılması gereken :
link'e tıklayınca açılacak sayfada 6 kelime çıkar bunlardan aynı olan 2 kelimeyi bulup birinin üstüne klikleyin

not: oyun ingilizce olup ogame bitefight tipi bir oyundur link'e tıklamanız size reklam veya
herhangi bir külfet olarak DÖNMEZ ....

çok önemli not: bu işlem aynı ip'den günlük olarak 1 defa yapılabilmektedir ..
adsl kullananlar modemi resetleyip yeni ip no su ile tekrar yapabilmektedir
Fakat ne yazıkki ben kablo kullanıcısı oldugum için benim ip çok ender değişir modemi resetlemem bir işe yaramaz
nerede ise senede 1 yada 2 defadan fazla ip numaram değişmediği için sizden yardımcı olmanızı istiyorum ...

~ bu işlemi günlük olarak terarlarsanız gerçekten çok sevinirim...

reporları aşağıya yazabilirsiniz ör. rapor:
You have been recruited into the army of Nightmare_FB
Nightmare_FB is a level 97 Human fighter
You have just increased Nightmare_FB's population to 101183.

_________________

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
deniz
Forum Level 100/500
Forum Level 100/500
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 37
Yaş : 32
Nereden : helheim
İtibar : 0
Başarı Puanı : 60
Kayıt tarihi : 20/07/08

Karakter Sayfası
Nick Name: Crydeniz
Character: EE
Level:
110/400  (110/400)

MesajKonu: Geri: Arkadaşlar bir ricam olacak   Perş. Tem. 31, 2008 8:21 am

You have been recruited into the army of Nightmare_FB
Nightmare_FB is a level 106 Human Fighter
You have just increased Nightmare_FB's population to 140851.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://dg.net46.net/
Neqative-X
Forum Level 100/500
Forum Level 100/500
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 86
Yaş : 23
Nereden : Balıkesir/Akcay
İtibar : -3
Başarı Puanı : 148
Kayıt tarihi : 06/04/08

Karakter Sayfası
Nick Name: Hardcore74
Character: DK
Level:
0/400  (0/400)

MesajKonu: Geri: Arkadaşlar bir ricam olacak   Ptsi Nis. 06, 2009 5:09 pm

You have been recruited into the army of Nightmare_FB
Nightmare_FB is a level 109 Human Fighter
You have just increased Nightmare_FB's population to 220161.
-----------------------------------------------------------------------------------
You have been registered. A confirmation email will be sent shortly to [Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]. Please check that email and follow the instructions inside.

*Note that due to your spam settings, this authorization email may be blocked or put in your spam box. If you are using Hotmail, Yahoo Mail, AOL, or any other type of mail with spam filters, please watch for this email in your spam box or lower your spam settings to let this through.
--------------------------------------------------------------------------------------
Üyede Oldum Alfagu Abi(Adını Bilmediğim icin)İnş yardımım dokunmussa ne mutlu bana Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Neqative-X
Forum Level 100/500
Forum Level 100/500
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 86
Yaş : 23
Nereden : Balıkesir/Akcay
İtibar : -3
Başarı Puanı : 148
Kayıt tarihi : 06/04/08

Karakter Sayfası
Nick Name: Hardcore74
Character: DK
Level:
0/400  (0/400)

MesajKonu: Geri: Arkadaşlar bir ricam olacak   Çarş. Nis. 08, 2009 4:53 pm

You have been recruited into the army of Nightmare_FB
Nightmare_FB is a level 109 Human Fighter
You have just increased Nightmare_FB's population to 220492.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Neqative-X
Forum Level 100/500
Forum Level 100/500
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 86
Yaş : 23
Nereden : Balıkesir/Akcay
İtibar : -3
Başarı Puanı : 148
Kayıt tarihi : 06/04/08

Karakter Sayfası
Nick Name: Hardcore74
Character: DK
Level:
0/400  (0/400)

MesajKonu: Geri: Arkadaşlar bir ricam olacak   C.tesi Nis. 11, 2009 2:51 pm

You have been recruited into the army of Nightmare_FB
Nightmare_FB is a level 109 Human Fighter
You have just increased Nightmare_FB's population to 220816.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Neqative-X
Forum Level 100/500
Forum Level 100/500
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 86
Yaş : 23
Nereden : Balıkesir/Akcay
İtibar : -3
Başarı Puanı : 148
Kayıt tarihi : 06/04/08

Karakter Sayfası
Nick Name: Hardcore74
Character: DK
Level:
0/400  (0/400)

MesajKonu: Geri: Arkadaşlar bir ricam olacak   Ptsi Nis. 13, 2009 5:02 pm

You have been recruited into the army of Nightmare_FB
Nightmare_FB is a level 109 Human Fighter
You have just increased Nightmare_FB's population to 221135.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
CABBAR
Forum Level 200/500
Forum Level 200/500
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 147
Yaş : 31
Nereden : Nevşehir
İtibar : 15
Başarı Puanı : 268
Kayıt tarihi : 16/11/08

Karakter Sayfası
Nick Name: Filan50
Character: STR BK
Level:
368/400  (368/400)

MesajKonu: Geri: Arkadaşlar bir ricam olacak   Ptsi Nis. 13, 2009 10:49 pm

bu mesajlarındaki maksat ne hala anlamış değilim.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Neqative-X
Forum Level 100/500
Forum Level 100/500
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 86
Yaş : 23
Nereden : Balıkesir/Akcay
İtibar : -3
Başarı Puanı : 148
Kayıt tarihi : 06/04/08

Karakter Sayfası
Nick Name: Hardcore74
Character: DK
Level:
0/400  (0/400)

MesajKonu: Geri: Arkadaşlar bir ricam olacak   Salı Nis. 14, 2009 4:09 pm

CABBAR demiş ki:
bu mesajlarındaki maksat ne hala anlamış değilim.
iyice oku anlamıyorsan ben soylelim alfagunun verdiği linkte dediğin ayrıntıları yaptıktan sonra dark throne sanırsam 1 asker kazanıyor.Gerisini sana zahmet okuyuver Exclamation
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
CABBAR
Forum Level 200/500
Forum Level 200/500
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 147
Yaş : 31
Nereden : Nevşehir
İtibar : 15
Başarı Puanı : 268
Kayıt tarihi : 16/11/08

Karakter Sayfası
Nick Name: Filan50
Character: STR BK
Level:
368/400  (368/400)

MesajKonu: Geri: Arkadaşlar bir ricam olacak   Çarş. Nis. 15, 2009 12:43 pm

10 aylık bi yazı da ondan sormustum ama faydalı oluyorsan ne mutlu
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Neqative-X
Forum Level 100/500
Forum Level 100/500
avatar

Erkek
Mesaj Sayısı : 86
Yaş : 23
Nereden : Balıkesir/Akcay
İtibar : -3
Başarı Puanı : 148
Kayıt tarihi : 06/04/08

Karakter Sayfası
Nick Name: Hardcore74
Character: DK
Level:
0/400  (0/400)

MesajKonu: Geri: Arkadaşlar bir ricam olacak   Çarş. Nis. 15, 2009 4:08 pm

Olsun boşver oynuyorsa hala belki yardımcı olurum Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Sponsored content




MesajKonu: Geri: Arkadaşlar bir ricam olacak   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
Arkadaşlar bir ricam olacak
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
MU ONLINE :: Mu online Dışı Dünyamız :: Genel Konuşma Alanı-
Buraya geçin: